Bent u niet tevreden over onze dienstverlening? Hier leest u wat u kunt doen.

Bent u ergens ontevreden over, of heeft u een klacht over onze zorg? We gaan graag met u in gesprek en op zoek naar een oplossing. Wij vinden het namelijk belangrijk dat betrokkenen tevreden zijn. Dient u onderstaand klachtenformulier in? Dan gaan wij met uw klacht aan de slag!

Klachtenformulier

Klachtenformulier

Vertrouwenspersoon

Het kan zijn dat u niet de ruimte voelt om uw klacht met uw directe zorgverlener of via ons algemeen contact bespreekbaar te maken. In dat geval kan het heel erg helpen om uw klacht te bespreken met een vertrouwenspersoon. Deze vertrouwenspersoon gaat vertrouwelijk met uw klacht om en luistert onbevooroordeeld naar uw klacht. U kunt de vertrouwenspersoon contacteren via de volgende pagina: Vertrouwenspersoon

Klachtenportaal Zorg

Wilt of kunt u de klacht helemaal niet bespreekbaar maken met ons, ook niet met onze vertrouwenspersoon? Of wenst u onafhankelijke ondersteuning hierbij? Dan kunt u contact opnemen met Klachtenportaal Zorg. Klachtenportaal Zorg is een externe organisatie waar we zijn aangesloten om onvrede en klachten over onze zorg te helpen oplossen.

Heeft u uw klacht of onvrede opgestuurd, dan beoordeelt Klachtenportaal Zorg of deze voldoet aan de voorwaarden deze in behandeling te nemen en welke procedure erbij past.

Als er informatie ontbreekt of onduidelijk is, nemen zij contact met u op om het volledig te maken en ervoor te zorgen dat de klachtenprocedure goed opgestart wordt.

Wilt u advies over hoe u om kunt gaan met een situatie waar u ontevreden over bent? Ook dan kunt u contact opnemen met Klachtenportaal Zorg. U start dan nog geen procedure op.

Geef uw klacht door met het klachtenformulier op de website van Klachtenportaal Zorg. U kunt ook een e-mail sturen aan info@klachtenportaalzorg.nl. Weet u niet welke klachtenprocedure voor u geldt? Ook daar kan Klachtenportaal Zorg u mee helpen.

Het doel blijft het oplossen van onvrede en klachten.